streda 22. augusta 2012

Forex Výnosy za posledné 4 mesiace

Moja misia ako zarobiť €1 milión eur na forexe pokračuje , pomaly ubehol ďalší mesiac a tak spravím malú rekapituláciu. Na obrázku vľavo vidno moje forexové výnosy v pipoch rozdelené do jednotlivých mesiacov. (kliknite na obrázok pre zväčšenie)

Prvý mesiac zisk 50 pipov. Keďže som začal niekde v polovici mesiaca tak to je ok. (Ešte pripomeniem že moja misia predpokladá zisk 100 pipov mesačne).

V júni sa situácia vyvíjala veľmi dobre a môj zisk bol viac ako 150 pipov, no potom nastal jeden stratový obchod 50 pipov. Priznám sa, že som sa emočne neudržal a nakopil ďalšie 2 stratové obchody behom pár hodín. Mesiac skočil v minimálnom zisku, ale získal som cennú lekciu, poučil sa a prijal potrebné opatrenia aby sa neopakovala.

V mesiaci júli šlo všetko fajn. Boli síce 3 stratové obchody ale celkovo som skončil v zisku 134 pipov.

Nuž a tento mesiac august vyzerá zatiaľ fajn. Som na hranici 100pipov, tak uvidím kde skončím.

Takže po 14 týždňoch moja milionárska misia úspešne pokračuje a ak sa pridáte budem len rád. :)

Ak chcete automaticky kopírovať moje obchody na svoj účet kliknite tu.