piatok 18. novembra 2011

Ako zhodnotiť €100 na € 1 milión eur

Môj cieľ je zhodnotiť malú počiatočnú investíciu €100 na poriadny balík €1,000,000 eur obchodovaním na Forexe.

Ak máte záujem, môžete sa ku mne pridať a automaticky kopírovať moje obchody na svojom vlastnom účte.

Tu je stručne popísaný plán:

Plánujem zarobiť 100pipov každý mesiac.

Dole uvádzam linku cez ktorú sa dozviete viac info a môžete si otvoriť svoj obchodný účet a
vložiť tam €100, ku ktorým nemá nikto okrem Vás prístup..
Potom už len stačí cez tú istú linku pridať moje obchodné signály do Vášho portfólia aby sa moje obchody automaticky kopírovali na Váš účet.

V nastaveniach zadáte veľkost lotu 0.01 (čo je jeden mikrolot)

Každý rok sa Váš účet zdvojnásobí.

Taktiež každý rok potom zdvojnásobite veľkosť lotu...čiže 1. rok to je 0.01, 2. rok zadáte 0.02, tretí rok to bude 0.04 atď.


Takýmto spôsobom (keď pôjde všetko podľa plánu) budete mať za  11-12 rokov €1,000,000 na Vašom účte. Samozrejme môžete začať aj s väčšou sumou a potom sa čas podstatne skráti.

Tu je tá spomínaná linka.

A tu môžete vidieť moje štatistiky: